Nyårslöfte!

Med ett nytt år så har jag bestämt mig för ett nyårslöfte. Nämligen starta en blogg. Jag har gått i tankarna med att starta en blogg i flera år nu men det har inte blivit av.  Då allt annat i livet sammanfaller till ett kaos är det lika bra att slänga in en grej till. Det kommer ta lite tid innan jag lär mig hur bloggvärlden fungerar. Enda jag luskat ut är att just Blogger verkar vara enklast därefter Wordpress. 

För att bloggen inte ska rinna ut i sanden tänkte jag ha en liten plan över vad jag ska skriva om de närmsta veckorna. Först hur mitt 2019 var, vika investeringar jag gjort. Kanske blir två eller tre. Skulle vilja ha en tabell över vilka aktier samt vilka mål jag har. När jag väl lärt mig hur Blogger fungerar tänkte jag gå in på mer lätta analyser av företag samt uppföljning. Möjligen något bokslut här och där.

Hoppas det kommer bli en långlivad blogg då jag har mål som kommer ta många år att uppnå.
Under tiden hoppas jag att jag ska bli bättre på både skriva rent generellt och analysera bolag.

Comments

Popular posts from this blog

Köpt Hus

2020