Milstolpe - 1,4 miljoner

 Tyvärr måste jag säga att jag blivit sjuk och har inte orken att skriva ett större inlägg. Dock har jag glädjen att säga min portfölj har nått en milstolpe. 1,4 miljoner. Ganska precis 1400548.  Ska försöka klura ut hur jag ska göra för att på ett smidigt sätt få ut utvecklingen för portföljen. Till en början kommer jag antagligen helt enkelt att logga in på de olika bankerna för att kolla portföljvärdet. Ett arbete som är lite tråkigt men tror att det behövs lite enklare inlägg så jag får mer tid till lite mer djupgående och intressantare inlägg. 

Har sett att en del bloggare är väldigt generösa med uppdateringar för diverse saker som portföljen eller substansvärde för ett visst investmentbolag. Jag undrar lite hur dessa upprepande inlägg uppskattas av läsare. Jag själv har ett varje kvartal där jag presenterar insättningar samt utdelningar.  Med portföljvärdet kanske det är intressant att köra varje månad.

Comments

Popular posts from this blog

Köpt Hus

2020